Hetaste trenden just nu;

Jag och Sara spydde ner de klädföretag som lanserar töntiga "Mamma Dotter kollektioner" det är ju så märkligt och jaa, creepy.

 

Sen sneglade vi på Julia och en aningen ansträngd tystnad la sig över oss.

 

Sara: Eeeh, fast alltså, det här är ju bara en slump...

 

Jag: Era gröna shorts? Era rosa linnen? Era blåa ögon...?

 

Sara: Eeeeeh... Jooo.... Preeeecis....

 

Hell! Från och med idag är det därför okej att matcha sin femåriga dotter. Dessutom blir det ju så enkelt att lämna ett signaliment på henne när ni tappar bort henne på Skansen.

 

Ni har min välsignelse. Men snälla, handla inte på barnavdelningen till er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0