Hemma hos farmor igår

Lycka för en liten knodd är att få åka sittgräsklippare. Den behöver inte ens vara igång, det är lika njutbart att bara få vrida på ratten och känna maskinens närhet.

 

Theo grillar.

 

 

Farmor med ansiktet fullt av Hugo

 

Lucas hade kul i sandlådan...

 

 

Eeeeh, jag känner mig så smått avslöjad som mor, som helt utan att slå näven i bordet, tycks tillåta napp i alla lägen på bebben.

Såååå inte sant - om ni frågar mig. Men varför skulle ni fråga mig, när bilderna talar sitt tydliga språk...?

 

Nåväl försök att uppfostra tre ungar, hund och en äkta man själva.

 

Just det. I rest my case.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0