Det är tur att man inte har Madde...

...som sin lillasyster.

 

 

Föreställ dig att din lillasyrra dyker upp på ett bröllop (i det här fallet beläget i Monaco) och ser ut så här:

 

Felfri, superstjärna med charm i överflöd, samtidigt som du själv...

 

 

 

...kom till samma tillställning och såg ut så här. Som en tant. Ouch!

 

Fy vilken tur att jag och Madde inte är släkt över huvudtaget. Då hade folk i och för sig säkert talat om mig som den smarta och förståndiga, underförstått den mindre vackra, systern. Det är väl inte helt fel det heller i.o.f.s.

 

Men på efterfesten efter världens segaste middag ordnade det upp sig till slut.



Där var de faktiskt lika vackra. Bara tråkiga glasögonormen bredvid, som drar ner Victorias betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0