Jag börjar haja nu...

Om du i ett mycket svagt ögonblick valde att klippa lugg, så finns det egentligen bara en sak som kan rädda dig;

 

Galet tung sminkning runt ögonen.

 

Jag har nu studerat följande lugg-stjärnor (som för övrigt inte alls har klippt lugg, utan bär en så kallad lugg-peruk, vilket ju är betydligt smartare än att klippa av sig sitt eget hår)

 

Det verkar som att det är det enda som funkar, så från och med nu kommer jag att se ut lite mer som en tvättbjörn runt ögonen, ni kommer säkerligen att bli imponerade över hur mycket smink en människa faktiskt kan ha på ögonlocken och fortfarande öppna dem.

 


 



Det är alltså Jessica Simpson som tagit fram en kollektion med just Lugg-peruker. Tänk om jag vetat det för 48 timmar sedan...

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0