Bilder från Lofsdalen


Vår äldsta och Niclas & Isabelles äldsta pöjk


ISABELLE BAKADE TUNNBRÖD SOM GRÄDDADES ÖVER ÖPPEN ELD




Vår värd Niclas. Tycker ni att Theo och Niclas är liiite lika varann? Det brukar nämligen alla som ser dem tillsammans spontant utbrista; Mäh! Ni é ju jättelika?! Vilket de både brukar totalförneka, ha ha!



THEOS BRORSDOTTER ALEXANDRA

VI TOG EN SKOTERTUR UPP TILL VÅFFELSTUGAN PÅ FJÄLLET

Jag och Alexandra i en slags skoterpulka som åkte bakom skotern, jag blev nämligen inte betrodd med att köra själv. Det förvånade mig. Not.  Eventuellt hade jag kanske extremt dålig andedräkt, med tanke på hur Alexandra sitter utrustad bredvid...


SE GLADA OCH LYCKLIGA UT!


MAMMAS LILLA DOCKA, PUSS PUSS PUSS!

MARCUS TYCKER ATT DET ÄR LAGOM KUL ATT BLI FOTAD OCH VISAR DET PÅ ETT KLASSISKT TONÅRIGT VIS.


HUGO FICK EN VÅFFLA I VÅFFELSTUGAN


ÄLDSTA OCH YNGSTA KILLEN, MARCUS & HUGO

HEMMA I STUGVÄRMEN HOS NICLAS & ISABELLE

BARNEN SOV TILLSAMMAN UPPE I ETT SOVLOFT


VÄRDINNAN ISABELLE


HUGO BLIR PÅKOMMEN MED ATT STÅ ALLT FÖR NÄRA ELDEN I ÖPPNA SPISEN


NYÅRSAFTON 2010




NICLAS: "...ÖH, DU KANSKE INTE SKA LE SÅ MYCKET ANNA..."


GOTT NYTT ÅR FRÅN OSS!




Kommentarer
Postat av: Johnny strid

Hej anna hur får jag ut bilder på blogg.se är i usa med en ipad och får inte ut nåra bilder på våran blogg kan du mejla mej hur du gör

2011-01-03 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0