Underkastelsen

Pannlugg. Jag ville verkligen inte gå detta grymma öde till mötes. Men det gick verkligen inte längre att visa sig bland folk.

När jag ammade Hugo så tappade jag så sjukt mycket hår, som nu börjar växa ut, vilket betyder att mitt förlorade hår har växt ut ca 5 cm runt hela huvudet. Överallt går det att dölja men inte i pannan.

Om ni tittar noga på bilden ser ni att luggen är betydligt mörkare och tätare vid hårfästet och 5 cm neråt, då kan ni ju gissa hur het man har känt sig de senaste veckorna.

Jag försöker att se glad ut på bilden, men det här är faktiskt mitt fejk leende, om ni någon gång ger mig en present och jag ser ut så här i ansiktet...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det blev ju jättefint!

Kommer du ihåg när jag klippte lugg på dig när vi var 18. På kvällen tog vi oss in på hetaste stället i stan, Karma. Detta trots att vi inte ens tänkt gå in, typ "hej tjejer, vad gör ni ikväll, vill ni komma in här??"..ja tack om vi slipper stå i kö!:-)

2011-01-26 @ 08:43:42

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0