Ta en flaska olja och markera ert värde!

En av mina vänner berättade att hennes pappa kom förbi och pratade en stund. Han var inne i stan för att hans nya lysen på bilen strulade. Han har alltså köpt såna blåa, runda, totalt pointless lysen för 4000(!) spänn. (Hon måste se över sitt arv)

 

När han var på väg hem häromdagen hade de inte gått att stänga av och han ville ju inte blända grannarna på gatan. Så varje gång han fick ett möte svängde han av vägen och lös ut över en åker. HAHAHA män och deras leksaker.

 

När han satt och väntade på att arbetet inne på verkstan skulle bli klart gick han fram och frågade vad det skulle kosta.

 

- 5000

 

- Nähä du, vi kom överens om 4000

 

- Jaha okej då

 

- Dessutom har jag tagit en flaska olja eftersom jag har väntat så länge.

 

- Ehh jaha det säger du

 

- Ja, det säger jag

 

Underbart. Man ska fan inte bara acceptera att man blir sittandes som ett fån. Gör som hennes daddy. Ta en flaska olja och stå på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0