Plötsligt händer det!

Idag var jag så stressad över att få iväg Casper i tid till skolan att jag ropade till min man, tillika barnens far att jag lämnar minstingarna hemma. När jag var halvvägs ut genom dörren hörde jag ett mycket irriterat läte från Theo.

-Mäh! Han har ju bajsat, du kan ju inte lämna mig ensam här med bajs!

Men jag var tvungen att sticka. Så idag har Theo bytt en bajsblöja. och om jag skulle visa upp hur mycket jag engagerar mig i Theos trauma så finge ni gå och hämta en lupp från en låda i köket.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Är det sant?! Då har han bytt 4 blöjor totalt. Theo berättade en gång att han minsann hade bytt 3 blöjor (och visade upp TRE fingrar för mig)i sitt liv. Han har alltså ett nytt PB till 4(FYRA fingrar) blöjor. Det är det här som kallas för utveckling ;)

2011-01-22 @ 11:17:37

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0