Men lägg ner!

Fast värre än så här blir det inte nu. Imorgon är det "bara" -6 och från och med måndag är vi upp på plusgrader igen. Men jag är två sekunder från att packa väskan och emigrera till vart som helst där inte isbjörnar känner sig välkomna.

I övrigt stör jag mig väldigt mycket på mode-bloggar idag.
Jag är så hjärtinnerligt trött på alla "mode" bloggar där tjejer går in och klipper ut bilder från olika designers på nätet och pular in i sina bloggar för att sedan lämna sin personliga åsikt. I DONT GIVE!!!

Och när de sedan tar ett kort på sig själva i spegeln och skriver om "Dagens outfit" då blir jag så irriterad så att jag måste sätta på Magnus Ugglas låt "Jag mår illa".
För det gör jag.

Spana in ett axplock av dagens outfit, och hånskratta åt besväret som de här flickorna lägger ner. För vems skull kan man undra...

Oj, mitt huvud kom inte med!

Men här är det!

Lägg märke till hur sjukt koncentrerade flickorna är när de stirrar på sin egen bild i kameran, ha ha ha!

Jag har råd att köpa Gucci. Det har jag med. Fast bara på Turkiska marknader...

My God, det här blir spännande för läsarna att titta på!

Långkallingar och ett afrikanskt halsband, kan det bli mer rätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0