Lite gala klänningar från Golden Globe

Man kan ju nästan gissa vilka klänningar som hissats och dissats i tidningarna, så för en gång skull kan jag vara tyst. Förutom när vi kommer till Heidi Klum, där var jag tvungen att uttrycka mitt förakt...

Catherine Zeta Jones i Monique Lhuillier

Christina Aguilera i Zuhair Murad.

Halle Berry i Nina Ricci.

Heidi Klum i Marc Jacobs.

En liten sak ni bör känna till flickor, har man jättefötter i stl 44 och aslånga tår som rinner ut över kanten på skon så är det inte en lyckad idé att ha öppna skor, ok?

Helena Bonham Carter i Vivienne Westwood.

Megan Fox i Armani Prive

Natalie Portman i Viktor & Rolf

Nicole Kidman i Prada.

Olivia Wilde i Marchesa.

Angelina Jolie i Versace

 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har många åsikter om Angelina Jolies klänning och lägger in mitt veto där...är den inte för tantig den klänningen?! Även om hon har en gorgeous kropp så blir hon typ 20 år äldre i den klänningen. Med andra ord, den är Big No No!

2011-01-19 @ 10:23:33

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0