I all välmening...

....rigde jag upp min sjuka vän Jennifer, jag tänkte underhålla henne lite med min ljuva stämma. Det gick sådär kan man säga. Jag blev utskälld av sjuklingen istället.

Jennie:
Vet du hur för jävligt det känns att ligga här för trettonde dagen i rad med feber utan att ha något att göra!

Jag: Du kan ju kanske läsa en bok, det har du ju aldrig provat...

Jennie: Jag har varit inne på din blogg 17 gånger idag, du har inte uppdaterat den sen igårkväll, så länge jag ligger nerbäddad här hemma är det mitt enda fönster mot världen, fattaru!

Jag: Öh, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, jag ska bättra mig genast.

Jennie: Bäst för dig din slöa sölkorv, vet du hur nära det var att jag... Att jag faktiskt öppnade en riktig boook idag!!! (snörvel host host)


Suck. Imorgon åker jag över med en skvallertidning så att hon kan uppdatera sig på vad som händer i världen  och lite ångestdämpande medicin, eventuellt kör jag in en epidural spruta i Jennie och lokalbedövar henne lite lätt så att hon blir på bättre humör oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0