Hemma i 20 miljonersvillan

Igår var vi hemma hos våra vänner Annika & Danne på Solsidan och käkade lax och köttbullar. Det var godare än det låter, vi vuxna fick larre och galningarna fick köttisar. Supergod mat hade hon gjort lilla värdinnan.

Vi vill ju gärna att våra trevliga vänner ska föröka sig och skaffa egna små bebisar och då brukar vi använda Hugo som lockbete. Jag undrar om de funkade igår, Danne ser inte riktigt så pilsk ut som jag hoppats...

Theo med fyra dagars skäggstubb, tycker ni tjejer att det är sexigt? För jag upplever bara ett visst obehag när Theo peelar av halva mitt ansikte i ett försök att vara romantisk.

Danne drog den där gamla lögnen om att han hade konverterat till hinduismen, när jag noggrant började studera det underliga kast-märket han hade i pannan, men jag tror att Annika har spöat honom, dragit till knytnäven rakt mellan ögonen på´n, ni vet väl att Annika boxas tillsammans med Paulo Roberto inne i stan, mmm, ni får passa er.

Söt som socker

Vi såg iaf på första avsnittet av Solsidan igår, vet ni vad, gårdagens avsnitt gav TV4 historiska siffror, över 2.5 miljoner svenskar ville se Owe in action, det var bra jobbat av oss.

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0