Ett annat sätt att banta är....

...ju att bli så äckligt förkyld som jag är just nu och spruta ut ett halvt kilo snor i timmen. Jag kan lämna en rapport senare på om det funkar till belåtenhet...

Jag ska ha en middag ikväll för ett par av mina forna Stuvsta vänner. Nu undrar jag hur jag ska kunna dlja att det sprutar ur mina näsborrar;

Förslag 1)
Jag färgar bomullstussar röda och kör upp dem i näsan och skyller på näsblod.

Förslag 2)
Jag påstår att något sorgligt har hänt och att jag omöjligt kan sluta snörvla över det.

Vilket alternativ skulle göra mina gäster minst illa till mods tror ni?

Japp, här har all snö smält bort under natten. Eller så är det en gammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0