En mycket mycket långtråkig dag

Jag har idag slösat bort min egen tid genom att gå runt en hel dag och vara totalt uttråkad.

Inte en enda gång på hela dagen har jag känt att det varit meningsfullt att jag alls stigit upp ur sängen.
Jag till och med ringde och beklagad mig för Sarah. "Sarah jag dör snart om det inte händer nåt kul!" tjöt jag i luren.

Men det visade sig att Theo hade en spännande idé i bakfickan till mig.

Theo: Du jag har funderat på om inte du och jag skulle ta och....

Jag: Jaaaa! Vad, vad säg, jag lovar att hjula på golvet av lycka!

Theo: Jo, jag tänkte av det skulle vara en bra idé om vi....

Jag: Jaaa! Vad som helst, säg, säg, säg!

Theo:
Alltså jag tycker att det skulle vara så jäkla bra om vi började sopsortera lite mer!

Suck. Där försvann den romantiska weekendresan till Paris ur mina drömmar för gott.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ring systeryster!

2011-01-31 @ 20:53:50
Postat av: Anonym

Bravo Theo, det är dina barn och mina barnbarn det handlar om/Farmor

2011-02-01 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0