En liten mini Posh

Är Victoria Beckham gravid med nummer 4?

Alltså det här är ju helt omöjligt att gissa sig till om inte den benigaste av alla fotbollsfruar själv bekräftar det här ryktet som alla verkar prata om.

Om Victoria Beckham, som för övrigt var tvungen att sy in jeansen som var lika stora som sjuåringars, är på smällen kommer vi inte märka det förren ungen är klädsamt kejsarsnittad och uttagen i åttonde månaden (anorexia kändisarna plockar alltid ut ungen i åttonde för att slippa bristningar och onödigt korvskinn runt magen) jag tror lätt att Victoria Beckham skulle kunna ha storlek 0 även som hög gravid.


Gamla bilder på tidigare graviditeter...

Detta påstås vara en nytagen bild, mmmm, vad tror vi? Jag som har 3 pojkar skulle iaf aldrig vilja få en fjärde, så jag hoppas för hennes skull att hon inte är gravid. Men lite misstänkt ser det ju ut...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Uärch....jag får allergiutslag av detta lilla freak, faktiskt! Sorry alla VB faan men det där lilla livet är allt det som jag inte vill vara. Visst vore det nice med massor av pengar, visst vore det nice att ha en smal och snygg kropp men att se ut och bete sig som en sjuåring DET gjorde jag för en sisådär 20 år sedan.



:-)

2011-01-13 @ 11:18:06
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0