På bröllopet i sommar...

...hade jag tänkt mig en sån här liten kalasblåsa, en modernare burka kan man säga, den täcker både röv hängtuttar och bilringar, sweet, MEN priset är hutlöst dyrt och efter att ha fråga expediten om det möjligtvis inte ingick en mindre lägenhet i priset också och hon stirrade på mig som om jag var helt efterbliven kände jag mig tvungen att lämna butiken omgående.

Klänningen kostar 20 000 och om jag hade 20 000 på mitt klänningskonto samt levde ett glamouröst liv så skulle jag inte funderat två gånger. Då hade jag köpt den och sedan underlåtit att berätta för Theo att den kostade 20 000 kronor eftersom jag inte uppskattar att bli jagad med ett vedträ över tomten.

Jag bär den med mig som ett vackert minne.... Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0