Jag är en stor besvikelse

Ute på hundpromendaden träffade jag grannskapets självutnämnde "jag vet bäst" politiker och hans galna pudlar.

Han: Anna du måste skaffa facebook, det börjar bli larvigt snart.

Jag: Men du känner väl mig, jag skulle aldrig kunna uppföra mig på ett sånt sofistikerat forum som Facebook, sarkasmen skulle äta mig levande....

Han: Twittra kan du väl börja med? Herre Gud, en åttitalist som inte kan Twittra och uppföra sig på Facebook, jag har då aldrig varit med om maken till lathet!

Ha ha ha!


Kommentarer
Postat av: SaraK

haha dags att skaffa ett konto, vi vet alla att du vill! Ge efter, svälj stoltheten och bli en facebooktönt du med!

2011-02-04 @ 17:58:30
Postat av: Matte

Stå på dig, våga vägra facebook, vi är få men tappra själar kvar i den gryma facebook värld..

2011-02-07 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0