Vår middag rockade!

Jeanette ringde mig idag, mitt i allt kaos med fläskfiléer och fruktsallader och uppkäftiga sjuåringar och en bebis som man får bända loss från Luddes vattenskål.

 

Jag: Jag har inte tid med dig nu Jeanette, du får ringa när som helst, men INTE nu!

 

Jeanette: Men jag skulle bara höra om....

 

Jag: Darling, läs bloggen, mina svärföräldrar är på väg och jag håller på att få en psykos! Om inte den här middagen blir lika bra eller bättre än min svägerskas så måste jag emigrera till Iran, kan du tänka dig mig som muslim? Dom skulle stena mig till döds med mina egna högklackade skor!!!!

 

Så Jeanette lovade att ringa när jag har blivit normal igen, vilket ju är lite diffust, men guess what; Middagen rockade!!! Tack vare Theo förvisso, men i alla fall...

 

 

Vi fick biobiljetter av Theos bror Niclas och Isabelle, min obehagligt perfekta svägerska och massa godis som Theo har fotat med mobilen för att försäkra sig om att jag inte kommer att tjuva nåt när han jobbar. Sen när skulle jag någonsin...?

 

 

Det här vinglaset lämnade inte min hand på hela kvällen, vi drack ett vin som hette Ramos som jag tycker att ni ska prova.

 

 

Dagens outfit, fast med mat, he he... När Theo tar över efter min påbörjade häxblandning i köket förvandlas allt till en mycket professionell restaurang som faktiskt producerar ätlig mat. Det här var så sjukt gott, jag är gift med världens grymmaste kock ( i dubbel bemärkelse, hi hi hi)

 

Dom finaste

Glader

 

Killarnas kusiner är dom överlägset bästa i hela världen, snart är Marcus och Alexandra stora nog att fatta att dom borde fakturera oss för den förstklassiga underhållning de erbjuder våra galningar, men än så länge gör dom det gratis, Yeey!


Hugo och Marcus

 

Få saker ser så klassigt ut på bild som när den ömma modern poserar med bebis i ena handen och ett stadigt tag om ett rejält vinglas i den andra.

 

Hoppas att du också har haft en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0