Gör er plikt - få ett ligg

Mörkertalet över alla män som läser min blogg ryktas vara enormt. Därför är det här inlägget helt tillägnat er och alldeles strax kommer ni bittert ångra att ni någonsin gick in och läste det här. Men nu är det försent så nu får ni det här slängt i ansiktet ändå;

Nu på måndag är det Alla Hjärtans Dag, det betyder att NI karlar ska ge er ut på stan för att hitta en underbart väl genomtänkt gåva till er älskade (köp en till frun oxå vettja) för att i utbyte få ett välförtjänt samlag på kvällskvisten.

Vad vill då din käresta ha? Jag tror att hon kan tänka sig något utav följande;


Ett sista tips för garanterad husfrid;
Vet ni inte vad frugan drar för storlek i underkläder är det ganska riskfritt att köpa ett set med sexigt linne & trosa, istället för att ge sig ut på minfältet och försöka hitta en BH som inte kommer passa.

Extra pluspoäng kammar ni även hem om ni kommer ihåg att köpa nåt gulligt till era barn, vi tjejer faller pladask för sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0