Theo väger sina sopor

Det låter inte riktigt klokt, men han gör det. Det är krig nu, väser han mellan tänderna och tar hemmafruns badrumsvåg och stoppar ner den i portföljen.

Så hela förra veckan när Theo låg ute i strid med badrumsvågen så har det här lilla fettot fått försöka granska sina dallerlår i spegeln. Ni kanske inte finner det så intressant, ni kanske hellre vill veta vad det är för märklig böjelse för sopor min man har fått? Well I´ll tell you;

Äckel Ragnsells har börjat skicka sjuka fakturor till Theos restaurang. Ragnsells är alltså de sopgubbar som tar hand om butikernas och restaurangernas sopor, och de skickar minst en faktura i veckan och kräver på tok för mycket pengar. Varpå Theo lackar ur.

Theo: Det står i min faktura att jag slänger 900kg sopor i VECKAN?! Har det brunnit i huvudet på er eller?!

Äckel Ragnsells: Vi har uppgifter på att du slänger så mycket.

Theo: Men eller hur, då ska jag också börja kontrollväga så får vi se vem som talar sanning.

Och resultatet: Restaurangen slänger mindre än 200 kg sopor i veckan det är 700kg mindre än vad dessa sopgubbar påstår i sina hutlösa hotfulla fakturor som i slutet på året hade kostat Theos företag 150.000:- om inte Theo synat bluffen, vidare kan jag avslöja att hemmafruns lår är ungefär lika dallriga som när vågen kidnappades ner i portföljen.
Vad lär vi oss: Vi sprider ut till alla företag som anlitar Ragnsells att de blir jävligt blåsta på pengar.
Slut på rapporten.

You messed with the wrong guy Ragnsells!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0