Skvaller!

Jag är ju en sann kvinnorättskämpe, det vet ni ju, som ALLTID hejar på blondiner med gigantiska siliconbröst och deras rätt lama "ligga-och-åla-på-en-sportbil-CV" Jag tycker att vi har plats för alla typer av tjejer i det här landet, punkt slut.

Men inte ens jag kan försvara varför den här 3-barnsmamman med jämnårig Hugo bebis går på kokainfester och lägger ut bilderna på sin blogg.  Hon är en skam för alla jättepattar där ute, usch!!!!

Så Linda Rosing lägger ut följande bilder på sin blogg, de ligger ute på nätet i precis sju minuter innan inlägget raderas helt. Men vi som läser bloggar hinner ALLTID kopiera över såna här bilder och smackar upp dem här istället. De här bilderna vill inte Linda att ni ska titta närmre på;

 

Här sitter Lindas partypoolare och ler stort, men vad skådar era ögon i bakgrunden...?

Ser ut som ett fat med vitt pulver på och en ihoprullad sedel att dammsuga upp allt med i näsan.

Jamen vänta, antingen var det här en fest där någon ville baka, tappade ut bakpulvret och försökte skyffla tillbaks det med en hundring, ELLER så bjöd värdparet sina vänner på kokain-fat.

 

Jag har läst att på dom riktigt fiiina kändisfesterna så ställs det ut fat med kokain så att gästerna ska känna sig extra ompysslade, ful varianten är tydligen godisskålar med LSD-tabletter. Gud vad trevligt!

På mina riktigt fiiina fester brukar jag bjuda på riktig champagne istället för mousserande vin. Jag får uppgradera mig lite, jag har dock bara råd med att ställa ut fat med bakpulver på. Men sug i er gott folk, nästa party kör vi en light Rosing och jävlar vad mycket trevligare vi kommer att ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0