Ring kvinnojouren!

Theo har hotat mig med en kötthammare.

Theo: Den där töntiga Alla Hjärtans Dagen som kommer upp nu, som bara är till för att folk ska köpa en massa krafs för att gynna alla stora butikskedjor, jag tänker bojkotta i år!

Jag: Dont you våga! Jag ska ha en present, en kärleksfull gåva som du valt med kärleken i ditt hjärta och som du vet att jag kommer älska ömt och innerligt.

Theo:
Du kan inte mena allvar med det där tramset?

Jag: Nu är du ute på tunn is, TA TILLBAKA DET DÄR!!!

Theo: Fine, då köper jag en kötthammare för det har vi ju ingen, så kan du ju tänka på mig varje gång du står och klubbar ut kotletter, nu när jag ändå är så kärlekskrank tänker jag ta den där förbannade köttklubban på företagskortet också, så blir den avdragsgill, sexigt va?!

Jag: Jag kan väl för fasen inte berätta för mina vänner att du gav mig en avdragsgill kötthammare i Alla Hjärtans Dags present?!

Theo: Jo vänta du bara!

To be continued...

Blott en köttklubba ifrån skiljsmässa...?


Kommentarer
Postat av: SaraK

Suck! Han har ju bara att tjäna på att skämma bort dig...kanske får han det vi pratade om i fredags ;)

2011-02-13 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0