Om jag vore en sektledare...

...skulle jag utnämna den här dagen till ödets domedag och begära att alla mina lärljungar begick kollektivt självmord, alternativt tog in på ett lyxhotell på Bahamas. (Jag vet vilket alternativ jag hade valt)

Vad är det med den här snön?! Får jag höra en hurtbulle till som säger att;

"Gud vilket härligt sportlov ungarna får med all snö" så blir jag ond.

Känn er skapligt blåsta alla ni som bokat dyr stuga i fjällen, förrästen tycker jag att alla som är bosatta i Stockholm och nedåt ska känna sig blåsta, sånt här elende ska ju bara drabba självplågarna i Norrland.

Vi måste hitta någon nu som vi kan stämma för det här, men vem? Reinfeldt? InterSport? Gunde Svan? Eller den där satans präktiga dagismamman som kommer och lämnar ungarna i en sportig vinteroverall (you are killing me, bara så att du vet) en sån där som syns delvis pga att den är ärtgrön och delvis pga att en vuxen kvinna som drar stl 44 har den på sig?
Era förslag mottages och granskas löpande.





Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0