Någon vill bära Pernillas skalp på huvudet!

Det är synd om Pernilla Wahlgren. För några månader sedan köpte hon en söt mössa med tofs på. Hon visade upp den på sin blogg. Flera månader har gått sen dess och nu visar det sig att tofsen är gjord av rävpäls. Det visar sig oxå att rävarna farit väldigt illa när deras päls skulle bli till tjusig toffs.



Det visste inte Pernilla. Inte ni heller, tills det sändes nån variant av Uppdrag Granskning härom dagen där någon också nämner att Pernilla Wahlgren minsann har köpt den här djurplågade mössan.



Hatet väller nu in på Pernillas blogg och det är inga skonsamma kommentarer folk har lämnat. Flera tycker att man ska låsa in Pernillas barn (??!) i små trånga burar och skinnflå dom levande så att Pernilla minsann ska få känna hur det känns för rävarna.
Ha ha ha, ju mer såna här patetiska kommentarer jag läser från ondeskefulla "djurvänner" desto mer vill jag sätta tänderna i en ljuvlig biff.

Hon visste inte, inte ni heller, nu vet vi, get over it, gå vidare, öppna ett hunddagis eller en kattsandsbutik och gör nåt vettigt för djuren istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0