Jag överlevde granskningen idag!

Jag fick följande meddelande av min kusin igår angående hennes kommande granskning av vagnen jag lånat;

 

"Mmmm.....försöka går ju i alla fall. Hoppas du sover gott inatt. Det skulle inte jag göra om jag vore dig.... :€ he he he!!!!"


 

Jag hade ju sådan ångest inför att återlämna vagnen som gravida kusinen skulle ta med sig hem idag, men eftersom jag är säljare i grunden beslöt jag mig för att använda det äldsta tricket i boken för att vinna hennes förtroende och godkännande;

 

 

Jag storbakade Ballerina kakor och Göteborgskex, puffade upp kuddarna under den gravida kvinnan tände lugnande ljus...

 

 

Jag putsade upp den gamla kärran och...

 

 

...fyllde den till bredden med mutor av olika slag och sen...

 

 

...log jag mitt bredaste leende när jag presenterade den nypimpade vagnen, och då såg hon så nöjd ut min kära söta mamma Mu kusin.

 

Litet missöde dock, när vi skulle fösa in elendet i bilden kröp det ut en spindel ur vagnen varpå jag inte kunde stoppa mig själv från att nämna att det också flög ut en nattfjäril när jag skulle tvätta av den. Hon såg inte helt nöjd ut. Men men, nu är den på väg mot norra sidan av stan!

 

I made it!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0