Jag har verkligen inte tid...

...att sitta framför datorn idag, herre Gud, om bara 5 timmar kommer svärföräldrarna och då förväntar de sig ett välstädat hus, trerätters middag och att barnen står uppställda vattenkammade och klara. 

Ni får helt enkelt underhålla er själva.

Det suger, jag vet, men den här lilla bloggförfattaren måste puffa soffkuddar och piffa bitsocker till kaffebrickan och som om inte det vore nog så har Hugo lärt sig att stå. I tre sekunder står han och svajar på golvet, sen ramlar han ihop i en hög på golvet.

Hälften av gångerna får det honom att kikna av skratt, den andra halvan blir han rädd och förfärad över fallet på ca 30 cm. Då måste jag trösta honom och jag HAR INTE TIIID!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram mot en 3-rätters och välkammade barnbarn/Kram "Svärmor"

2011-02-15 @ 14:40:24

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0