Jag har hittat mitt drömjobb!

Skatteverket kom förbi Theos restaurang idag, dom skulle kolla så att ingen norpar pengar ur kassan och så att inte Theo har gömt en skock insmugglade svartarbetandes indianer i köket.

Han fick såklart godkänt, med beröm dessutom, eftersom att personalen mer eller mindre tryckte kvittot i handen på skatte-tanterna och kunderna som stod innan i kön.


Det slog mig vilket skönt jobb dom här skatteverkstanterna måste ha. Dom åker alltså runt och lunchar och fikar för skattebetalarnas pengar, snackar lite skit med restaurangägarna och sätter allmän skräck i personalen.

Sweet deal, jag skickar mitt cv bums...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar att läsa din blogg Anna, skrattar varje gång, nästan! Åh jag kan hålla med om Theos café. Har bara varit där en gång och då fick jag skäll av Theo för att jag ville ha kaffe med mjölk, s jag tog en latte istället. Den var god! Vi skulle inte ha bulle heller, men då blev han ännu argare, så vi tog en bulle, den var också god!



Kram Sandra

2011-02-22 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0