Intresseklubben kan anteckna...

...att det nu mer eller mindre verkar bekräftat att familjen Beckham får en flicka i sommar, jag gissar att hon i så fall kommer bli en mycket attraktiv och välekiperad bebis.

Dubbelt så glada är familjen Mariah Carrey som väntar tvillingar och ryktet säger att det är en pöjk och en tös, jag förutspår att de båda blir lika diviga som sin divan liggandes morsa...

Men sen surras det om att även Hilary Duff har något i magen. För att lugna den äldre generationen kan jag säga att det inte hör till allmänbildningen att känna igen denna barnskådis om man inte är född på 80 talet eller senare. Jag gissar att hennes bebis blir väldigt snäll och utan drogproblem, eftersom att dennes mamma tycks vara den enda barnskådisen som inte blivit inlåst på rehab innan 20 årsdagen. Respekt fröken Duff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0