Fotbollsturnering med tydliga restriktioner

Casper och hans lag hade en liten inomhus turnering idag istället för träning.

 

Jag och Theo vill såklart komma och titta på vår lilla bolltrollare och får då veta att det finns vissa förhållningsregler innan vi släpps in. Casper har likt den lilla Zlatan-diva han är dikterat följande villkor inför vår eventuella närvaro.

 

Vi får komma på följande villkor;


Varken mamma eller pappa får göra pinsamma saker som att skrika heja-ramsor personligt riktade till Casper, det inkluderar även vår favorit;

 

"Heja Casper på högra kanten, dribbla bort den jävla fjanten"


Vi får inte heller krama eller pussa Casper inför hans kompisar, då dör han av skam i sin sjuåriga lilla kropp.

 

När Casper kommer upp på läktaren vill han ha pengar. Det måste vi ge honom, och vi ska inte inbilla oss att vi får tillbaka växeln efter korven, läsken, bullen, bananen och allt annat han kan tänkas vilja förfriska sig med.

 

Slutligen är det av yttersta vikt att vi inte knystar ett ljud om Linnéa, Caspers hemliga flickvän, särskillt inte inför hans vänner.

 

LOVA! morrar han under luggen, vi kan ju inte längre se hans ögon under allt hår, men jag gissar att blicken är vass nog att klyva oss, så då lovar vi.

 

Vi ska inte göra bort oss, försäga oss om flickvännen och som vanligt tar vi med oss den stooora plånboken, får vi komma då?

 

Oh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0