Börjar kallsvettas...

Jag börjar bli allvarligt nervös inför mötet med min kära och mycket gravida kusin Camilla.

Jag ska lämna tillbaka barnvagnen som vi mycket trendigt och miljövänligt lånat av henne och Micke. Nu är hon redo att ploppa vilken dag som helst och skickar följande meddelande till mig;

"Jobbar denna vecka oxå, därefter går jag på ledighet. Kan vi ta en date i nästa vecka istället? Jag vill ju få en sportslig chans att ställa dig till försvars på varför vagnen ser ut som den gör å för detta behöver jag tid. Nästa vecka har jag all tid i världen :) "

Iiiiiiiiii!!!!

För er som inte fått smaka vreden från en höggravid kvinna kan jag säga följande; Ggggaaaahhhhh!!!!

Själv hade jag tänkt att åka dit den här veckan, smyga mig in på tomten och dumpa barnvagnen under ett äppelträd för att sedan fly för mitt liv, precis som ni också hade gjort.

Jag tar tacksamt emot alla tips på hur jag ska slingra mig ur det här....



Kommentarer
Postat av: Camilla

Faan vad underbart att kunna sätta lite skräck i dig :)

I'm waiting for you dear!!! :)

2011-02-07 @ 13:15:55
Postat av: Chaffismorsa

Säg att du plötsligt fått vansinnigt ont i ditt gamla brock och skicka dit din man med vagnen. Borde vara riskfritt. Kommer han inte hem igen så finns det många snyggingar att ragga upp vid delikatessdisken. Har jag hört, alltså.

2011-02-07 @ 13:50:00
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/
Postat av: Tomaslilly

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-10-18 @ 10:26:57
URL: http://tomaslilly.blogmentions.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0