Blir lite trött på det här...

Barn är det värsta som finns. Barn suger. På tuttar mest. Men det suger att barn finns. Vår planet skulle vara trevligare utan barn.

Dagens idiotfråga;

 

"Kan du tänka dig att betala extra för att slippa barn på resan?"


Nej, det kan jag faktiskt inte och nu får resebolagen skärpa sig.

 

Följande kan jag tänka mig att betala extra för på resa:

 

Att komma I TID

Att slippa gubbar som luktar svett

Att slippa brudar med mobil som låter så här: "A PRECIIIIIIIIS"

Att slippa folk som tar sista blosset utanför ingången och blåser ut cancer när de stiger in i värmen. Pannskott.

 

Men barn; ge mig fler barn. Som krälar på golvet, suger på långa tuttar och kräks på armstöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0