Från Solsidan kom dom...

...för att rädda vårt badrum, som nu har kämpat för att bli ompysslat i snart fyra års tid.
Annika höll mig sällskap medan Danne...
...fixade igång våra badrumslampor och golvvärmen till badrummet. Det börjar faktiskt se ut som om det blir ett badrum där nere nu. Vi är så sjukt tacksamma för all hjälp vi fick igår. Vi har legat och ålat oss på den nu fungerande golvvärmen (OBS! Utan att idka samlag, alltså) bara för att det är så ljuvligt med ett varmt golv. Stort jättetack!!!
Nu söker vi bara med ljus och lykta efter en duktig rörmokare och utan att hinta förmycket till min vän Sara som har en sådan karl, kan jag säga att Dannika blev bjudna på snittar, varmrätt, dyrt vin, sen skulle de ha fått en ljuvlig liten panacotta till efterrätt, den åt dock hundjävlarna upp, 7 portioner för att vara exakt, så istället blev det bullar och pepparkakspinnar som man vuxet doppade i färskost. Och godis.
Om du är rörmockare och läser detta, för guds skull hör av dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0