Den där vemodiga känslan när ens vänner...

...äntligen bestämmer sig för att bli vuxna på riktigt, kommer krypandes när man besöker deras snart färdigställda lyxvilla. Eventuellt förväxlar jag vemodskänslan med avundsjuka?
Så vi brände genom alla svettiga bilköer ut till Huddinge till ett litet lantligt område som ligger ett foppatoffelkast i från skidbacken Flottsbro. Där bygger Smilla & Niclas ett mindre palats, bland hästhagar och bullerbybarn, nuttigt värre.

Jag älskade huset direkt och fick känslan av att det här kan vara en för tidig 30 års present till mig själv(?) från Smicklas, bäst att dirigera byggjönssen så att det blir helt som jag vill ha det;
- Så här stor är vår soffa, den skulle kunna stå vänd ut mot fönstren så att...
-Precis här vill jag sitta på morgonen och drick mitt kaffe, jag kanske kan ha en riktigt skön fåtölj med sån där fotpall som riktigt gamla farbröder har...? Eller så kan jag ju...
- Vi smackar upp en altan runt hela villan, jag kan inte tänka mig att ha grannarna rakt i synen, men vi kan ju plantera buskar som skymmer när jag ska sola...
Här är det, mitt familjen Strandgårds nya hem, och sautiken vad jag vi kommer att ha det mysigt här hemma!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha vi har ju anpassat övervåningen efter familjen Williams behov så du får gärna kalla det ditt andra hem, puss puss

2011-12-25 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0