Vill ni se min barndoms kärlek?

TaDaa! Här är han, Fredrik, min stora kärlek mellan 3-7 år.

Visst vill man trycka in ett pekfinger i hans lilla skrattgrop?

 

Hela lilla familjen masade sig ut från lyxvillan i Huddinge igår, till lantisarna ute på lervägen. De tog med sig sin dotter Alva och en massa rosor. Jag doppade min näsa generande djupt ner i rosorna för att undersöka äktheten. De var äkta.

 

Jag tyckte att det var så trevligt att träffa Fredrik.

Fredrik tyckte att umgänge en gång vartannat år gått och väl kunde räcka för att hålla oss uppdaterade på varandras liv. Aj.

 

 

Jag vill, för Fredriks skull, poängtera att bilden är tagen på kvällen. Alva har alltså på sig en pyjamas. Så nej, de hade inte klätt henne i en randig kroppsstrumpa med fastsydda fötter. Alla ni pedanta föräldrar kan andas ut.

 

 

Hela lyckliga lilla familjen

 

 

Anna och Alva

 

Vi var kärvänliga med varann...

 

...killarna var sociala...

 

Nåväl, jag hade iaf trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0