Hemma hos Dannika

Ute på Solsidan börjar nu äntligen våra vänners husbygge bli så nära klart att man äntligen kan få komma in i lyxvillan och provsitta den dyrbara toaletten, titta in i det exklusiva kylskåpet och andas samma havsluft som de rika familjerna.

 

Här kommer bilder från i söndags.

 

 

Hannarna latar sig runt elden grillen...

 

 

...medan honorna jagar i köket...

 

 

 

 

...och passar alla de små ungarna. Så klart.

 

Snygg-Danne är rädd om sina händer när han grillar.

 

 

Casper undrade lite försiktigt om det kanske kunde gå bra om han och Lucas fick komma och bo hemma hos värdparet. De har ännu inte återkommit med något besked.

 

 

Theo och Sara provsitter de nya utemöblerna, nu väntar vi bara med spänning på att de övriga möblerna ska anlända till huset.

 

 

Smilla tittar på utsikten.


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har kommit på ett parnamn till mig och Niclas....Smillas alt Smicklas!! Inte riktigt lika bra som Dannika men när Tenna (kan du lista ut vilka det är??) inte döper oss får man ta saken i egna händer...:-) pussipuss

2011-08-02 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0