Just nu laddar jag...

...inför en eventuell springtur i skogen. Eventuell eftersom jag inte helt 100% har bestämt mig för om jag verkligen måste springa idag.

Att ställa sig framför spegeln och beundra hur länge mina lår dallrar om jag lite förföriskt provar att gunga lite i takt till ljudet av min kurrande mage, brukar bli nådastöten för min lättja.

Sedan tänker jag optimistiskt, att om jag springer fort som satan (HAHAHAHAHA) så kommer jag ju hem desto snabbare och slipper springa mer sen.

Jag som dessutom köpte de där rumpskorna för att få en schystare häck, jag kan nu ett år senare, bittert erkänna att om reklamen är för bra för att vara sann, så är sannolikt produkten det också.

Köp inte de här skorna. Eller köp dom visst, men kombinera inte din power-walk med ett regelbundet besök på pizzerian. Då kan du nämligen inte stämma Reebook för att dojorna inte funkar.

Ses i spåret?



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0