Idag har vi firat med släkten...

..att Lucas fyller 6 år imorgon och att Casper fyller åtta år om två veckor.

Vi är så många i släkten att vi nu mera delar in kalasen i två. Det blir dubbelt så skoj för barnen och dubbelt så mycket jobb för föräldrarna.

Killarna fick tydliga förmaningar innan någon släkting kunde släppas in;

Jag: Vad säger man om man får tråkiga prsenter?

Barnen i kör:
Tack så hemskt mycket, vad bra, precis vad jag önskade mig.

Jag: Just så. Ni kan gärna låta lite mer entusiastiska oxå. Det skadar ju ingen om ni har lite inlevelse i rösten.


Micke och Theo

 

 

Camilla och Alexander



För att krångla till det för mig själv, tog jag hälften av bilderna med den här kameran och hälften av bilderna med en annan kamera. Jag ber att få återkomma med fler bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0