Theo bytte däck på Barbie-bilen

Jag vet inte hur man gör. Kvinnoförrädare som jag är.



Jag kan lova, nej, jag kan GARANTERA att när jag lärde mig byta däck på körskolan bestämde jag mig för att så fort det var över, så fort jag hade visat att jag kunde, då ska jag glömma allt jag har lärt mig, jag ska alltid se till så att en man kan hjälpa mig med det här.


Om jag så är i en öknen och det kommer beduinvåldtäksmän på snabba kameler och jag står vid en oas med flata däck, så tyvärr gör vad ni vill, jag kan inte byta däck, för när jag tog körkort bestämde jag mig för att glömma allt.


Jag kan minnas att jag HÖRDE hur kunskapen försvann ut genom öronen det bara swssscccchhhh och så var allt borta. Jag tror att man ska ha en domkraft, men jag vet inte, man ska väl ha ett sånt där silvrigt kors också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0