Om natten som gick

Jag drömmer att Theo har träffat någon annan. Han har träffat en tjej som han är kär i och han vet inte riktigt hur han ska göra. Så hur ska han ta reda på det då? Han ska åka till Lanzarote med horan henne.
Sen vaknar jag.

Min värsta värsta mardröm är dock inte att Theo ska dumpa mig utan att hans nya bimbo ska bli med barn, oddsen är skyhöga med Theos stridsspermier som hackar sig igenom alla skydd, JAG föder mina barns syskon, det är väldigt viktigt, ingen lång smal (Theos idealtjej) porrig slampa (Theos idealtjej igen) ska komma dragandes med några halvsyskon.

Vill Theo och hans nya fynd ha barn får de snällt be mig att föda dem. Som ni märker är jag mer generös än omöjlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt, Theo kan inte hitta någon som är bättre än du!!! :)Och antagligen vill han inte det heller Kram Svärmor

2011-04-13 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0