Om en minut stormar socialen huset

Igår var jag helt säker på det och det brann i mitt huvud.
Sautan så ont det gjorde i min hjärna, när jag förtvivlat försökte hitta en rimlig förklaring till min sjuårings önskemål.



Casper: Mamma, pappa, jag önskar mig ett blow job!

Förfärade föräldrar drar chockade efter andan.

Jag:
Vad sa du att du ville ha, sa du?!

Casper: Ett BLOW JOB!!!!!!!

Panik. Hjärtstillestånd. Kväljning.

Theo:
Nu hörde varken mamma eller jag vad du sa, nu får du komma hit och så får du berätta vad du menar.

Casper:
Suck. Mummel. Gruff. (Has, has över golvet, ställer sig mitt framför våra urblåsta skallar och tar överdriven sats) Jo jag sa att jag önskar mig Bloooo Doooou. Lera. Fattar ni?!

Och jag och pappan andas ut så vålsamt lättade att två ljus blåstes ut samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0