Oj, så slarvigt!

Anonym skriver till mig; Det här är Danska barn!!!


Jag svarar: Oups! Självklart är detta det danska kronprinsparets tvillingar, inte norska som jag skrev. Jag har redan ändrat det i inlägget, så skäll inte mer, jag vill ju inte vilseleda någon att tro att den forna pundaren Mette-Marit blivit så snygg som Mary. Jag tror att Mette-Marit är jätteavundsjuk på Mary, vad tror ni?


Världens tristaste prinsessa iklädd plastigt ormskinn för att pigga upp sin man, ler med döda ögon.

Jag gissar att Mette-Marit sitter i baksätet medan Haakon kör i framsätet med babystol bredvid sig på passagerarsätet. Skitsura är dom på varann, noll glöd.
Jag tycker att sånt är så patetiskt med folk som får barn. Varför inte bara trycka en T-shirt med texten; "Vi ligger inte med varann längre" det är ju lika diskret som att frun ska sitta och sura i baksätet medan mannen skamset sitter omringad av babyskrik och rosa filtar med ankor på i framsätet.

Ligg istället. Eller skilj er för all del.

Kommentarer
Postat av: jenny

gud vad tragiskt att du behöver uttrycka dig så illa om någon annan, själv ser du ut som en skata som behöver uppmärksamhet, OBS första och sista gången jag råkade slinka in på din blogg

2011-04-29 @ 08:40:27

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0