Och ni trodde att Kate Middleton...

...hade mycket att stå i idag, men jag vågar påstå att jag klår henne i mest att göra idag - lista.



Det är stor städdag här hemma. Ju mer jag plockar och fixar, ju mer ostädade vrår hittar jag, som märkligt nog inte har strukturerat upp sig själva, trots att jag gett dem chansen i uppskattningsvis flera flera månader. Ofattbart.

Imorgon blir jag kidnappad. Då kommer min svärmor hit, då måste det vara tipp topp städat.

Hon kommer att gå in här med sina långa vita handskar och dra prövande med sitt nådiga pekfinger på alla ytor, sniffa i luften efter ohyra utanför kylskåpet och kontrollera sin strumpläst efter smutsiga trampdynor innan hon lämnar lyxvillan som en slags bärkamel med barnens tolv olika väskor och ryggsäckar på ryggen.

Nä, ni hör ju själva, jag kan inte hänga här inne med er just nu. Så nu fortsätter jag medan ångan ännu är uppe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den synen på mig.......

2011-04-28 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0