Med tanke på hur ofta...

...jag har uppdaterat bloggen idag så börjar den mer och mer likna en årskrönika.



Jag har absolut inget vettigt att skriva idag, bortsett från att jag vill ha medhåll på detta;

Visst är det olustigt att gå mellan poolerna i simhallen. Alltid trampar man i en kall pöl med oidentifierbart hår i, visst är det rysligt.

Jag skulle vilja att de hängde upp rikligt med lianer mellan basängerna så att vi hypokondriker graciöst kan svinga oss emellan poolerna och landa med ett brakplask framför skräckslagna barn och föräldrar.
Märkligt nog har inte detta förslag genomförts, trots att jag lämnat samma uppmanande lapp fyra gånger i "Lämna dina synpunkter här" lådan i simhallen.

Jag får ta ett snack med dom nästa gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0