Kommer ni ihåg den här damen?



Ni kanske undrar vart Sarah Jessica Parker har tatt vägen? Då kan jag avslöja för er att hon vallar sina barn, klättrar i klätterställningar, svingar gungor och går ministeg på gatan för att flickorna ska kunna få gå med sin mor på promenad.
Även om hennes ungar är söta, hade jag förväntat mig att hennes tvillingflickor skulle se ut som små dockor, med tanke på hur hon själv såg ut som barn.


Visst ser det mysigt ut? Det är det troligtvis oxå, SJP är känd som en av USA´s mest trevliga och ödmjuka kändisar. Hon är aldrig divig och tydligen väldigt vänlig och hjälpsam. När man frågar henne om hennes utseende, säger hon alltid väldigt bestämt att hon ser ut som hon gör på bild för att New Yorks bästa stylister sitter i timmar för att få henne snygg.

Sarah Jessica Parker, som bara kallas för Sarah, har under alla år när hon spelade in Sex & the City varit den enda stjärnan av de fyra huvudrollsinnehavarna som haft en klausul i kontrktet som låter henne slippa nakenscener helt. Hon fick även inskrivet i sitt kontrakt att hon fick behålla alla kläder från serien och filmerna. Det gladde henne och hon behöll  70% av alla svindyra märkes kläder.

 

Det var mycket tack vare Sarah som skomärket Manolo Blhanik fick sitt namn på kartan, eftersom att stjärnan gillad deras skor krävde hon att de skulle visas i serien. Som tack för detta förärades hon en egen sko "The SJP by Manolo Blahnik"

 

Och det mina vänner, var dagens fördjupningskurs i ämnet Sarah Jessica Parker. Om jag inte borde skaffa mig ett liv istället? Jag andas ju genom er som står ut med alla dessa udda blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0