En gammal intervju med kronprinsessan...

...är på i bakgrunden på TV:n, den är hur tråkig som helst, man frågar vilken resa som betytt mest för prinsessan.



-Alla resor där jag får möta nya människor, säger Victoria inövat. Varför inte krydda intervjun med "Roligast hade jag på Hultsfredsfestivalen i somras"

Jag blir så less och lämnar rummet, men när jag kommer tillbaka har Victoria äntligen kommit till poängen och berättar om en hivpositiv pojke i Etiopien som var tre år men såg yngre ut. Victoria frågade om hon fick bära pojken, det fick hon, och bar sedan runt på honom i en och en halv timme. Och nu kommer årets citat:

"Och han kramade sig fast som en apa"

Är det inte det vackraste ni någonsin hört?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0