Om jag säger hoppa...

... så hoppar ni! Love it! Jag bad ju er att underhålla mig och vet ni vad, jag har fått höra mitt livs bästa bästa skvaller ever!!!!!!!!!!!

Dessvärre har jag munkavle på. Jag får inte säga ett skit förrän personerna som äger rättigheterna till skvallret ger klartecken, men jag är helt i extas.

Tills vidare får ni en bild på Hugo när han var helt nyfödd. Jag har bättre bilder, men då är också mina gigantiska bröst med på bilden och dem kan jag ju inte lägga upp. Ni är ju så känsliga...

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill gissa :)

Kronprinssesan Vicotria är gravid, för sjuttioelfte gången :)

2010-09-24 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0