Mamma Becka

Det finns ett par stycken i bekantskapskretsen nu som är gravida, mestadels tjejer, men även en och annan kille verkar ha blivit på smällen och ser, som Theo gillar att uttrycka det, välmående ut. Det är lite mysigt att ju närmre 30 man kommer, desto mer bebisar kommer med på middagskalasen.

Nu ska jag tipsa alla er om en blogg som kommer göra så att ni coolar ner er lite och slutar noja för hur det här ska gå, och oj oj, vad har jag gett mig in på.

Då ska ni gå in och läsa Beckas blogg, 17 år och 3 barnsmamma. Jepp, hon fick först en liten tös och sen tvillingar! Jag undrar hur hon la upp det för sina föräldrar. Inte nog med att man är på smällen som 16 åring, man ska dessutom få tvillingar.

Hur som helst så har denna lilla småbarnsmamma fått pris för årets mest inspirerande blogg, så gå in och kika.

www.mammabecka.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0