Kaka söker maka...

Jag var ute och spanade in annorlunda dating-sajter, det är ju minst sagt en modern marknad att ge sig ut på, ni behöver inte oroa er, vi är efter en halv vecka fortfarande väldigt lyckligt gifta, det här gör jag bara för er som vill ha en seriös framtida relation.

GÅ PÅ DATE MED EN MILJONÄR!



Du är ung, vacker och tokig i shoppi... Äldre män! Han är gammal, snudd på död, impotent och stenrik! Vad väntar du på, kärleken kanske kallar på just dig?

www.millionairematch.com


GÅ PÅ DATE MED EN KRISTEN!



Du har, liksom alla andra här på sajten, förstått att Guds väg till sann kärlek går genom bön. Här kan du träffa andra torende som du kan be med och för (!?!) välkommen till Guds kärlekshus. Vägen till kärlek och familj går genom bön.

www.dategate.se


GÅ PÅ DATE MED EN FOTBOLLSMORSA



Du är studerande och i stort behov av tak över huvudet, hon är frånskilld med 4 barn och behöver lika mycket sällskap som barnvakt till ungarna. Är det här ditt tur-år? Tveka inte, låt Amors pilar träffa dig redan idag!

www.dateacougar.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0