Första veckan som gift...



...kunde inte ha varit bättre!

Sakta men säkert börjar jag acceptera att jag aldrig mer kommer att få ha ett bröllop igen. Och vilken dag som helst nu ska jag sluta att titta på alla bilder om och om igen. Hmmm, fast inte just idag, vi får nämligen såna fantastiska bilder skickade till oss av de som var där, idag kom Giselas bilder, superglad blev jag, eftersom jag absolut inte är berädd att släppa taget om mitt bröllopsrus riktigt än.

Vill ni se? Klart ni vill!

Ringen graverade vi på utsidan, jag valde ord som beskriver Theo så det står; Stark & Trygg Vild & Öm

Buketten hade Niclas Strandgård gjort, och vet ni, en vecka senare är buketten lika fin.

Det är inte helt lätt att känna sig vackrast i kyrkan med de här tärnorna...

Det är så himla svårt att få till fina kort i kyrkan, inte världens bästa ljus, men

tydligen så lyste Gud med sitt ansikte över oss. Prästen sa det.

Här är vår bröllopsdans, i bakgrunden står showgruppen Diamonds & Pearls

som uppträdde för oss under kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0