En vän till mig berättade....

... att hennes väninna varit på en mycket märklig date.

Han tog henne till en super lyxig restaurang, väl inne berättade han att han redan hade förbeställt all mat, in kom skaldjur, oxfilé och choklad sufflé, den ena tjusiga rätten efter den andra. Vinet var också förbeställd och hon hade aldrig förr blivit så bortskämd på en date förrut.
Tills notan kom.

"Ja, vi delar väl lika på den här?" säger hennes date.

Notan gick loss på 3700:- och han berättade först nu att han ville att hon skulle betala. Om en kille hade gjort så mot mig hade jag högaktningsfullt greppat mitt svindyra champagneglas och hällt de dyra dropparna över honom.

Vad lever killar i för fantasivärld egentligen, dela på notan?! I dont think so... Betala skiten och fortsätt le kvällen igenom om du vill ligga. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0